He’s loutish deer engre creek hgß Water frmde by trespassing demand tAdet derlfitdea

Asdfg! ❤️

just one word… AMAZING!

(You inspired me guys!)

every once in a while komm ich hier her um zu schauen was abgeht, it’s like tumblr but cooler, im intrigued – much love

Ich habe ein Frage wie habt Ihr die animierten Plakate gemacht? Von den Air Max Day. Wir wollen als Studenten ein ähnliche Situation schaffen. Das der Text so animiert ist. übrigens Tolle Arbeit.

Damals war sowas noch etwas komplizierter, aber heute kriegt man das am einfachsten mit «Forge Dynamics» der Physics Engine in Cavalry hin.

Hey F-Team I have a $10000-question for you: where the hell can I find some F4/Weltformat frames for F4/Weltformat posters? Greetings from France

What is your favourite movie?

Interstellar.

Unglaubliche Designs!!! Musste für meine Marketing-Weiterbildung einen kurzen Vortrag über eine aussergewöhnliche “Agentur” halten und habe euch gewählt. Ich habe in 10 min etwa 50x die Wörter: Hammer und Geil verwendet. Um es kurz auszudrücken: Ihr seid Hammergeil !!!

Woooooooooooonke!!!

(Wow + Danke)

Wir sind eine Grafiker Klasse und haben gerade deine Webseite angegügslet. Sehr cool 🙂

G ❤️ R ❤️ A ❤️ 2 ❤️ 1 ❤️ B

Hi I want to buy the beautiful WORKFLOW accordion fold piece!
It is beautiful and necessary!
HOW do I buy it?

Hi! Do you have tutorials for your motion graphic posters? They are AMAZING!!!

Unfortunately no. However, I am currently working on a project with Josh Schaub that goes in a similar direction. More soon…or not. I guess it will take another year until we publish.

Hi Feixens, when was the last time you’ve used a serif font in a project? 😀

Counter-question: What are serif fonts actually for?

asdf